ممنوعیت تماس صوتی تبلیغاتی توسط رگولاتوری

40
0
ممنوعیت تماس صوتی تبلیغاتی توسط رگولاتوری

رگولاتوری: تماس‌های صوتی تبلیغاتی از این پس ممنوع است

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، در مصوبه‌ای جدید، تماس‌های صوتی تبلیغاتی خودکار و غیرخودکار را ممنوع اعلام کرده است. بر اساس این مصوبه که در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ به تصویب رسیده، اپراتورها موظف شده‌اند سامانه‌ای جهت شناسایی و مسدود کردن تماس‌های تبلیغاتی ناخواسته و مزاحم در شبکه‌های خود راه‌اندازی کنند.

تعریف محتوای صوتی تبلیغاتی در مصوبه رگولاتوری

بر اساس این مصوبه، “محتوای صوتی ارزش‌افزوده تبلیغاتی” به محتوای صوتی اطلاق می‌شود که توسط مشترک یک دارنده پروانه به صورت خودکار یا غیرخودکار، با هدف تبلیغ محصولات یا خدمات به دیگر مشترکان ارسال می‌شود. این نوع تماس‌های صوتی که به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده می‌شوند، از این پس در شبکه‌های اپراتورها مسدود خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *