تیم کوک عرضه هدست ویژن پرو را با عرضه اولین آیفون تشبیه میکند

58
0
تیم کوک عرضه هدست ویژن پرو را با عرضه اولین آیفون تشبیه میکند

پس از عرضه اولین اپل واچ در سال 2015، هدست ویژن پرو به عنوان اولین محصول جدید اپل در 9 سال گذشته به بازار عرضه شد. مدیرعامل اپل، تیم کوک، در یادداشتی به کارمندان این شرکت، عرضه این هدست را به یادآوری روزهای پرمخاطره عرضه آیفون در حدود 17 سال پیش تشبیه کرده و اظهار داشته است که اپل در آستانه عصر جدیدی از نوآوری است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تیم کوک هنگام مقایسه عرضه ویژن پرو با دستگاه‌های قبلی، به ویژه آیفون، تأکید کرده و این هدست را به عنوان یک عضو جدید و پیشگام در خانواده محصولات اپل معرفی کرده است.

در یادداشت خود، کوک به اهمیت محصولات اپل در تاریخ نوآوری اشاره کرده و به تأثیر عمیقی که آیفون بر زندگی روزمره مردم داشته است اشاره نموده است. او از اپل واچ که روزانه جان کاربران را نجات می‌دهد، نیز یاد کرده و اضافه کرده که هدست ویژن پرو به عنوان یک نوآوری دیگر در این مسیر قرار گرفته و فناوری را بازتعریف می‌کند.

هرچند هدست ویژن پرو با قیمت 3499 دلاری خود مخاطبان کمتری را جلب کرده است، اما با فروش بیش از 180 هزار واحد در طول دوره پیش‌فروش، به عنوان یک محصول انقلابی در نظر گرفته می‌شود. این هدست نشان‌دهنده قدمت اپل به سمت فناوری‌های واقعیت افزوده است. برای درک بهتر این فناوری، کاربران می‌توانند دموی عملی آن را در فروشگاه‌های اپل تجربه کرده و با محیط‌های منحصر به فرد، ازجمله کنترل اپلیکیشن‌ها با حرکت چشم و دست، آشنا شوند.

سحر محمدیان فر
نوشته شده توسط

سحر محمدیان فر

چند سالی هست که علاقه زیادی به حوزه تکنولوژی دارم و سعی میکنم بروزترین مقالات رو در اختیارتون قرار بدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *