آزمایش تبلیغات اجباری در اینستاگرام شروع شد

19
0
آزمایش تبلیغات اجباری در اینستاگرام شروع شد

اینستاگرام در حال آزمایش تبلیغات جدیدی است که کاربران مجبور به تماشای آن‌ها هستند.

این تبلیغات که با نام “Ad Breaks” شناخته می‌شوند، در حین مرور یا تماشای پست‌ها به نمایش در می‌آیند و کاربران نمی‌توانند آن‌ها را رد کنند. این شیوه تبلیغاتی جدید از سوی برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی مانند ایکس (توییتر سابق) و Reddit گزارش شده است.

سخنگوی اینستاگرام، “متیو تای”، در گفتگو با The Verge تأیید کرده است که این تبلیغات در حال آزمایش هستند. او اظهار داشت که در صورت موفقیت‌آمیز بودن این آزمایش و اعمال تغییرات رسمی، اینستاگرام اخبار جدیدی را اعلام خواهد کرد.

تاثیرات و واکنش‌ها

در حال حاضر، اینستاگرام پست‌های تبلیغاتی را در فید اصلی و Reels کاربران نمایش می‌دهد. اما افزودن تبلیغاتی که نمی‌توان آن‌ها را رد کرد، تغییر مهمی است که احتمالاً با واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران مواجه خواهد شد.

مقایسه با سایر پلتفرم‌ها

یوتیوب نیز از تبلیغات غیر قابل رد شدن در ابتدای ویدیوها یا در حین پخش استفاده می‌کند. با این حال، در پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب و تیک‌تاک، تبلیغات کوتاه قابل رد کردن هستند. به نظر می‌رسد اینستاگرام با این آزمایش جدید، به دنبال بهره‌برداری بیشتر از تبلیغات و جذب تبلیغ‌دهندگان بیشتری است.

نتیجه‌ گیری

آزمایش تبلیغات اجباری در اینستاگرام می‌تواند به تغییرات بزرگی در نحوه تعامل کاربران با این پلتفرم منجر شود. با توجه به واکنش‌های احتمالی کاربران، اینستاگرام باید به دقت نتایج این آزمایش را بررسی کند و تصمیمات مناسبی اتخاذ کند تا تجربه کاربری بهبود یابد. در صورت موفقیت این آزمایش، ممکن است شاهد تغییرات چشمگیری در مدل تبلیغاتی اینستاگرام باشیم.

سحر محمدیان فر
نوشته شده توسط

سحر محمدیان فر

چند سالی هست که علاقه زیادی به حوزه تکنولوژی دارم و سعی میکنم بروزترین مقالات رو در اختیارتون قرار بدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *